UNDANTAG

Hej igen, hemma från dansen nu!

Om en liten stund ska jag läsa lite om August Strindberg som är vår läxa tills imorgon och plugga på de 15 glosorna vi har i engelskan. Sen blir det mat. Just det, skrev ju förut att jag skulle berätta en sak och det är att jag fick G+ på en skrivuppgift :(:( . Det var vårat Ergonomi arbete på idrotten..

Förra året hade vi också en sådan uppgift (man gör alltid denna uppgiften efter att man praoat) och jag fick MVG- på den, blev jättenöjd och jag skrev inte alls mycket. Jag kan inte påstå att jag gjorde denna uppgiften ordentligt för det gjorde jag inte men jag tycker ändå jag förtjänade ett VG. Man fick fråga honom vad man gjort för fel och då sa han att jag inte reflekterade, men sen ser jag att han skrivit på mitt papper "bra reflektion", fattar ingenting verkligen. Aja. orkar inte tänka på det mer, man kan ju faktiskt inte sänka sig på en skrivuppgift i matte för att man bara fick G+, eller?

Trodde faktiskt att jag fick bättre men så var det icke, jaja det här får bli ett undantag. Aldrig mer.


Hade på mig min STS-tröja på dansen idag, wieee♥. Dock tränade jag med
våra uppvisningskläder, PINK, yihaaaa♥


Kommentarer
Postat av: michelle.

hejhej, sjukt söt (:

& va dansar du för något?

2009-11-27 @ 08:49:34
URL: http://michellless.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se