Mina Tankar

Jag började tänka på det här inatt, precis innan jag lade mig.

Denna bloggen är ju min blogg, visst andra kan ju hitta till denna bloggen och läsa den men det är ju fortfarande min blogg. Jag har helt glömt bort anledningen till varför jag startade denna bloggen.

Jag ville ha en blogg för att kunna skriva av mig, jag skrev i min dagbok innan men tycker det är så jobbigt och tråkigt att skriva för hand och då blir ju en blogg perfekt.

Jag ville ha en person som jag kunde berätta allting för och veta att inget kommer läcka ut, en person som jag litar på till 100%, tyvärr har jag ingen sån vän riktigt och då kan jag istället skriva det här på bloggen.

Jag skulle kunna skriva exakt vad jag tyckte och tänkte utan att andra skulle kommentera och kritisera.

Ja osv, just nu är min blogg inte alls personlig. Den ser ut som precis alla andra bloggar, jag vill innte att den ska vara så.

Från och med nu ska jag skriva ner exakt hur jag tycker och tänker och mina tankar, mina hemligheter etc. Jag orkar verkligen inte hålla allt inom mig längre, det är jättejobbigt. 

Detta citatet tänker jag alltid på, "Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Och jag följer den också, men ibland kan det vara jobbigt att vara den snälla, pålitliga vännen när andra inte behandlar mig så, nej jag orkar inte. Det är därför jag skaffade denna bloggen också. Den här bloggen är min allra närmaste vän a.k.a jag själv, jag skriver egentligen till mig själv. Därför ska jag vara ärlig, inte för att jag inte är det nu, men ja ni (menar jag) fattar :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

det är rätt, du får skriva precis vad du vill :D

2009-11-23 @ 19:07:01
URL: http://hugoily.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se