Godnatt♥

Njaa, ska inte sova riktigt än men tänkte dra mig från datorn nu, annars kommer jag fastna här och det är inte bra!

Jag gjorde precis klart matteläxan och tittade snabbt igenom spanskan. Det är inte så svårt, 3 oregelbundna verb, Pauline klarar det! Pratade med mamma förut och hon ska följa med mig på öppet hus imorgon på Hvitfeldtska, det ska bli spännande! Imorgon har jag sovmorgon, det ska bli skönt att få sova ut dock måste jag gå ut med Suki imorgon, tisdagar och torsdagar är mina dagar :/ . Aja, det är alltid lika kul att väcka älsklingen på mornarna, hon är ju så lat♥.

Just det, "surfade" runt lite på internet förut och hittade till en hemsida jag fastnade för, inte bra! Det är en hemsida där "Bella" (huvud´personen i Twilight-serien) skriver en dagbok så man får reda på vad som hänt efter bok nummer fyra. Jag är inget stort twilight-fan (men jag älskar böckerna) och jag är ändå väldigt nyfiken om vad som hänt efter boken, haha det är ju bara att hitta på egentligen men jag vill veta hur andra tror och tycker. Hemsidan hittar man här och det är en person, jag vet inte vem men som skriver som om hon var Bella och berättar, det är egentligen som att läsa femman, fortsättningen helt enkelt. Det står på hemsidan att det är den mest besökta twilight hemsidan så den måste ju vara lite speciell, aja jag har iallafall börjat läsa på den, det ska bli spännande att se vad som kommer att hända.

Hittade lite kaffegodis i kökslådan förut, kunde så klart inte låta bli att smaska i mig några, de är ju så goda!



                                   
Jag har precis tvättat av sminket och haft på en ansiktmask, mmmh len hy♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se