Godnatt♥

Pernilla gick för en stund sen och jag har tränat lite piano.

Ska strax börja fixa mig för sängen och skrica i Relax Diaryn innan jag lägger mig. Haha, har varit jättelat med den men ska skriva in de dagar jag missat sen, den ska lämnas in på onsdag. Pernilla kom vid 19 och hon hjälpte med med matten först, ja hon har MVG och jag VG, sen ringde Oskar och jag snackade med honom i 30min(?!) medan hon spelade Sims 3 (haha, vad var det jag sa?!) Nej men hon fick spela faktiskt. Jag är inte en sån person, jag är snäll. Sen fortsatte vi att plugga lite, eller vi (Pernilla spelade sims så jag) läste igenom det snabbt. Men som jag sagt tidigare, denna veckan är rätt lugn och inga av de läxorna vi har är speciellt svåra så..

Pernilla hade dåligt samvete hela tiden och sa typ minst 5ggr "åh, vad löjligt det känns att jag sitter här och spelar ditt sims spel medan du tittar på tv, men du ska veta att jag inte är med dig bara för att spela sims, jag är med dig för att jag gillar dig" , haha super gulligt. Men Pernilla, jag vet det♥.

Aja, nu ska jag fixa mig för sängen, godnatt♥


Haha, som sagt, gillar att göra knasiga miner :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se