Godnatt♥

Pernilla gick hem nyss så tänkte skriva ett inlägg iallafall :)

Just nu tittar jag på Transformers som för övrigt är en favorit hos mig. Jag älskar verkligen sånna filmer! Iallafall, kvällen har varit jättetrevligt och vi har pratat ut väldigt mycket, det känns jättebra nu :)! Vi fick skjuts av mamma in till stan, först hämtade vi ut biljetterna och sedan tog vi vagnen till Nordstan där jag köpte lite grejer. Sen skulle vi äta men ingen av oss var speciellt hungriga så vi gick till donken och tog typ varsin Happy Meal. Efter det var det dags för filmen, den varade i 2 timmar och jag måste faktiskt säga att det var en av de sämsta filmerna jag sett! Alltså urdålig var den! Både jag och Pernilla hade jättehöga förväntningar om denna filmen men den sög. Usch, nej den är inte värd ett enda öre.


godnatt♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se