Godnatt♥

Jag försöker glömma det nu men det gör ont. Jag som hade hoppats så mycket. Jag sa hela tiden till mig själv att inte hoppas för mycket, för då kommer jag bli ännu mer besviken om det inte är sant, som jag är nu, nej usch..
Vill bara glömma det.                             Puss på dig♥ 


Nu ska jag gå och lägga mig :)

Har pluggat en stund nu och jag tycker jag kan allt men om vanligt kan jag det inte när vi väl får provet, suck :( . Aja, wish me luck♥

BIOLOGIPROV, HERE I COME!

Just det, min pappa kom ju hem igår från HK, gissa vad han bland annat hade med sig?! Jopp, en ny kamera, wiiieee äntligen kan jag ta bättre bilder, tummen upp♥

Men jag måste nana nu, vi hörs imorgon efter skolan och jag hoppas det är goda nyheter jag har med mig! Godnatt♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se