Denna Känslan är tillbaka igen

Usch, jag har fått den där obehagliga känslan tillbaka igen. Det är en känsla som jag gör att jag saknar folk och jag är orolig över allting. Åh, vill bara få bort den, det är så jobbigt! Ska trösta mig med att titta på Idol 09 nu :)

- Jag saknar mina nära och kära fastän jag har de vid mig, det är jobbigt
- Jag är så orolig över hur mina betyg kommer att se ut
- Jag är orolig över att jag inte har någon aning om vilken skola jag vill gå på
- Jag är orolig över att jag bestämt mig för att välja natur men det är bara för att det är den bredaste linjen och jag är rädd för att ångra mig i framtiden
- Jag är orolig för att inte få några kompisar i den nya skolan
- Jag är orolig över att jag kommer tappa kontakten med de kompisarna har nu
- Jag är orolig över hur det kommer gå på musikprovet vi ska ha på måndag. Jag har inte börjat plugga än
- Jag är orolig över hur min framtid kommer att se ut
- Jag är orolig över att vara ensam

Jag behöver närhet, ge mig närhet :(

Den enda grejen jag kan göra nu är att plugga och titta på de olika skolorna. De andra går inte riktigt att göra nu, jag orkar inte..

     
Önskar att jag kunde skratta nu

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se