Besviken på mig själv

Jag kommer ihåg för inte så länge sen att jag skrev att jag fick G på ett prov och lovat mig själv att aldrig få det igen. Idag fick jag ett till G. Detta provet var i biologi, handlade om Ekologi och typ lite sånt. Jag tyckte att jag hade gjort bra ifrån mig och verkligen gjort mitt bästa, men tydligen inte enligt henne.

Hon är en väldigt hård lärare och väldigt noggrann så...Jag fick ju i för sig nästan VG, 3 poäng från VG rättare sagt men jag hatar det ändå! Nej men nu får det faktiskt inte bli några fler G:n, då blir jag riktigt sur och besviken! Fast det dumma var ju att jag verkligen trodde att det gick bra och fick tillbaka motsatsen. Sen kunde jag inte hålla mig heller, började gråta. Usch vad pinsamt, haha jättemånga där som sa "åh, första gången jag ser Pauline gråta", haha pinsamt värre! Som tur var vet nästan inga av de anledningen till varför jag började gråta :( .

Aja, får försök förtränga det här nu, nu ska jag plugga vidare :) , eller ja ska bara se klart på serien först :P

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se