9 november

Ajdå, ingen uppdatering igår :(

Vad gjorde jag igår då?

Jopp, gick upp vid tio och pluggade lite biologi för vi ska ha prov imorgon (AHH) och sedan ringde Louise och frågade om jag ville spela bowling, jaa såklart! Bowling är jättekul och jag fick 1 strike och flera spare, nöjd? Jaaa, haha :)

Efter det hämtade vi pappa på flygplatsen och åkte direkt till mormor för att äta middag. Sen åkte vi hem och jag pluggade lite till och sedan lade jag mig.

Vi hade discobowling, hihi


Me yesterday!


Idag

Gick upp vid 8 och fixade iordning mig. Sedan skola. Och nu hemma. Ska ta något och äta och sedan kommer Pernilla hit och vi ska plugga, duktiga som vi är ;)

Aja, skriver mer senare om jag hinner :)


Wieee, premiär på fredag!!! Men då är det fredagen den trettonde, ojdå.

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se