6 november

Yiihooo, Friday today♥!

Tyvärr blev det bara ett tråkigt inlägg igår, jag hade verkligen inte tid att sitta framför datorn för som alltid gör jag mina läxor i sista sekunden, inte bra alls men jaa, sån är jag. Jag hade en läxa där man ska ta reda på fakta om sitt drömyrke och sedan redovisa om det. Jag tog veterinär, inte för att jag vill bli det i framtiden men jag har faktiskt funderat ;) . Jag tränade minst 10 gånger framför mamma och till slut orkade jag inte mer så satte på MTV och tittade på EMA (Europe Music Awards), grymt var det!

Idag redovisade jag som sagt och det gick suveränt (säger man så?) förutom att jag tabbade mig lite, men det var bara lite. Dessutom redovisade jag utan några stödord, hihi stolt!

Om en stund så ska Pernilla komma hit och vi ska hitta på något, vad vet vi inte än, see yaa!


Eftersomdetärtråkigtväderutesåfårdetblientråkigsvartvitbild:)

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se