29 november

Buhuu, mitt fritidskort går ut idag! :(

Aja, det var inte det jag skulle säga, iallafall igår skrev jag ingenting och det är för att jag inte haft tid. Jag vaknade vid 10 igår och gick in i duschen, jag skulle ju gå på öppet hus med Oskar och Rasmus men så blev det inte. Rasmus tyckte det blev för tajt med tiden, öppet hus var mellan 10-14 och de hade precis haft träning och han var jättetrött. Oskar är ju som alltid, segast och det gjorde att vi heller inte kom iväg. Men det gör inget, jag ska dit på tisdag istället :) . Men jag och Oskar bestämde oss ändå för att gå på bio och såklart vi såg New Moon, kan inte säga att filmen var jättebra fast helt klart var skådespelarna grymt snygga, det är värt pengarna, haha! Nej men jag har ju alla 4 böcker och den första filmen Twilight och jag tycket böckerna är 10 gånger så bra som filmerna men jag vill ändå se filmerna för de grymt snygga skådelspelarna, ÅH! Haha, nej jag är inget Twilight-fan! Efter bion åkte jag hem till kusinerna, mys!

Men jag hinner inte skriva mer nu för jag ska till stan med mamma och syrran! Shopping of course! Just det, jag köpte lite grejer igår också, visar när jag kommit hem och med förmodligen mer ny inköpta grejer, yeah! Jag sitter vid pappas dator så det finns inga bilder, :/

Men det får bli några gamla bilder!

2009 våren!


2007, haha!


HAHA, 2009 våren!

BYEBYE!


Ser man vad det står?


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se