27 november

OJDÅ! Hehe, nej jag slutar inte såhär sent. Vi fick sluta tidigare idag och när jag kom hem gick jag ut med Suki, sen har jag bara suttit vid datorn och tittat på filmer, hehe. Hade helt glömt bort bloggen :( . Aja, nu är jag här igen iallafall!

Skulle egentligen gå på bio idag, New Moon med Oskar men tyvärr tänkte jag inte på att den fortfarande är rätt ny så det fanns inga platser kvar, buhuu. Men vi ska se på den imorgon så det så! Eller ja, ifall det finns platser kvar, annars ska vi titta på Zombieland tror jag..

Just det, imorgon ska jag på min första öppet hus, ska titta på Hvitfeldska gymnasium, spännande ska det bli :)


ME TODAY♥

Kommentarer
Postat av: michelle

sjukt fin ((:

2009-11-28 @ 10:58:37
URL: http://michellless.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se