25 november

Hejsan!

Idag fick vi sluta en halvtimma tidigare och jag har suttit och latat mig här tills nu. Den är äckligt väder ute så Suki har inte fått gå ut, men ska ta en sväng med henne nu, regnat verkar ha lugnat ner sig. Sen ska jag göra en powerpoint till mitt slöjdarbete. Jag vet att jag är lite väldigt sent ute eftersom arbetet ska vara klart imorgon och jag ska kunna redovisa om den imorgon. Aja, får väl lägga på ett kol bara, jag kommer klara det♥! Just det, har kinesiskaprov imorgon, OH :(

"Look" kommer snart, nu ska jag gå ut!



me today

Kommentarer
Postat av: michelle.

din blogg är sjukt fin (:

2009-11-27 @ 21:04:10
URL: http://michellless.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se