23 november

Hello!

Oh, första dagen på veckan är avklarad. Hm, eller ja iallafall skolan..

Nu sitter jag här framför datorn med en macka och ska snart göra matteläxan. Sen ska Pernilla komma och vi ska plugga tillsammans, haha men det blir nog mest Sims 3 för hennes del. Jag säger inte att hon utnyttjar mig för jag vet hur mycket hon tycker om mig (nej, jag tror mig inte), men hon är en person som inte riktigt vet att hon sårat eller gjort fel när hon gör det. Aja, nu kom jag in på fel grej. Nej, men jag vet att hon vill vara med mig bara för att hon gillar mig, visst hon kan ju bara spela sims om hon är med mig, men jaa ni behöver inte fatta, denna bloggen är för mig själv och när jag läser tillbaka så fattar jag, hiih :)


Dålig bild :/


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se