2 november

Hejhej bloggen!!! :)

Äntligen är den första skoldagen efter lovet slut! Usch, måndagar är sämst..

Idag har varit en riktig dålig dag. Vi fick tillbaka matteproven idag och jag blev inte alls nöjd! Av alla prov jag gjort i hela mitt liv och jag menar verkligen alla har jag inte fått ett enda IG, det vill säga mindre än hälften av max poängen. Yes och idag fick jag det, usch jag skäms verkligen! Jag har inte berättat det för någon för jag skäms så himla mycket! Jag fattar verkligen inte varför. Nu när jag tittar tillbaka på provet så ser jag massa fel som jag egentligen kunde fått rätt på. Nej usch, vill inte tänka på det mer. Denna gången får vara ett undantag. Från och med nu ska jag lova mig själv att plugga ordentligt och inte få nått mer IG.

Jag fick 10/25 och enligt Vladimira (vår mattelärare) var det G men enligt mig själv IG. Såhär sa hon att betygssättningen var.

 9-15 - G
16-21 - VG
22-25 MVG

Jag är ändå inte nöjd...


Nu ska jag förtränga det här, ha det bra sålänge!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se