17 november

Hola!

Jag har lite bråttom nu men ville bara skriva ett inlägg innan jag går. Idag hade vi endast tre lektioner var av en hade vi prov och sedan fick man gå och den sista lektionen (bild) fick jag gå en kvart innan för skulle ha utvecklingsamtal. Det gick bra och mitt mål är att prata mer. INte för att jag inte är social för det är jag och babblar på som bara den men när det gäller att prata på lektionerna och vara aktiv har jag lite svårt. Men eftersom det är sista året nu så ska jag göra mitt bästa för jag vill inte ångra mig senare i livet :)

Jo, varför vi bara hade 3 lektioner var för att vi gick till Porthälla gymnasium för att titta lite närmare på den skolan. Jag vill inte gå där men den verkar riktigt bra faktiskt! Jag gick och lyssnade på natur och samhäll. På samhäll hade vi en liten frågesport och jag vann, hihi alla rätt!!! Och sedan åt vi på Paprika, mums!


Hihi, men jag kan tyvärr inte äta choklad så Martin fick den :)


Pernilla fick ett poäng mindre så hon fick med ett pris!


Jag köpte en grej på make up store också, vad får ni veta när jag kommit hem, måste gå nu!!

aaaah, bråtttom!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se