16 november

Hallo!!

Näää, ingen uppdatering igår, blää :(

Först ska jag säga GRATTIS AMALIA I EFTERSKOTT (HON FYLLDE ÅR IGÅR), 15 ÅR, WIIEEE<3

Igår var det som sagt ingen uppdatering, när jag vaknade åt jag en tigerkakabit till frukost (hihi) och sedan cyklade jag hem till Pernilla för att plugga. Hon skulle egentligen hem till mig för hon ville spela Sims3 och plugga men eftersom min brorsa är sjuk så åkte jag till henne istället. Vi råpluggade musik, okej ska lova mig själv från och med nu att aldrig börja plugga en dag innan plugget, speciellt inte när vi har 30sidor!!! Medan vi pluggade tittade vi på två teckande filmer, hihi det var så längesen! "Kungen av Egypten" och "Skönheten och Odjuret", super bra filmer! Sen spelade vi kortspel också, 500<3 När jag senare gick hem pluggade jag resten av kvällen :( . För första gången pluggade jag på riktigt, haha inte för att jag inte brukar göra det annars men kände att detta provet är väldigt viktigt för betyget och då måste jag verkligen få MVG!


Idag

Dagen började med musikprovet, den var faktiskt enklare än vad jag trott men ska inte hoppas för mycket. Det gick helt okej, så kan man säga. Jag svarade på alla frågor så jag är nöjd :) . Sen fortsatte dagen som vanligt, imorgon ska vi ha den andra delen av musikprovet, lyssningsprovet men den kan jag redan, wie :) . När jag kom hem tog jag en banan och nu ska jag träna lite piano och göra matteläxan :)!


ojdå, vilket runt/ovalt ansikte jag har, haha!

"Dagens look" kommer snart!

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se