14 november

Godmorgon! Eller nää, god eftermiddag :)

Bara så ni vet så vakande jag inte nu. Har varit vaken sen klockan halv 11 (inte för att det är tidigt men ändå) och åt frukost. Sen tittade jag på "So you think you can dance" repris från denna veckan. Jag stör mig verkligen på att den går så sent på torsdagar (?), jag måste ju sova tidigt, haha. Nej men repriserna går lika bra. Det programmet och House är de enda jag verkligen gillar och följer :) . Efter det gick jag ut en sväng med Suki och sedan hoppade jag in i duschen. Fräsch och ren nu, wihoo!

Dagens planer blir nog att åka till mormor, haha jag igen! Men det är bra, jag ska ta med mig mina läxor och plugga där, jag ska klara av musikprovet (som är på 30 sidor + att man ska kunna 18 klassiska låtar och kunna de olika kompositörerna till låtarna!!!)

Aja, hörs senare! Just det, ska berätta en grej sen. Inte roligt enligt mig men kanske för er.


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se