12 november

Ojdå, jag "glömde" helt bort bloggen förut när jag kom hem. Det ändå jag tänkte på var MAT. Hahahaaa, jag var jättehungrig, vet inte varför. Efter maten skulle jag till hemspråket och därför hann jag inte heller. Och som ni vet, åker jag direkt till dansen efter hs. Dansen var kul idag men jag har ont i hela kroppen av styrketräningen vi gjorde igår på idrotten. Haha, vad dålig jag är! Eftersom mamma jobbar sent denna veckan så hämtar pappa mig och såklart kommer han för sent! Sen skulle han också till Willy's för att handla mat. Och när jag kom hem skulle jag ut med Suki och sedan duscha, därför jag inte kunnat skriva förrän nu :)

     

     
Orkade inte ta fram kameran så det här får duga. Det är ju ändå bara egobilder.


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se