11 november

Hallooo!

Idag är det onsdag och min tur att tvätta kläder. Bläää!

Skolan har varit som vanligt och idag på idrotten började vi med redskap. Det är jättekul enligt mig men många var väldigt rädda och jag tycker det är så synd. Roligt är det ju! Men jag kan förstå de, alla är ju rädda för något. Jag har till exempel spindelfobi och andra tycker det är jättemesigt men jag kommer börja gråta om någon springer efter mig med en spindel i handen, även om den är liten :(:( .

På engelskan startade vi upp med ett hälsoprojekt och vi måste skriva dagbok varje dag nu. Om hur dagen har varit, hur mkt man ha sovit inatt, ifall man är stressad, har man lätt för att sova osv..Jag skriver ju faktiskt varje dag redan så det kommer inte bli några problem :D

Men nu ska jag titta på en film och sedan måste jag plugga spanska och fysik till imorgon, hörs senare!


Jag och sötnosen♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se