1 november

Wihooo, första november idag! Det vill säga en dag närmare Julafton, haha! En dag närmare gymnasievalet med, usch vill inte ens tänka på det! :(

Klockan är 17 och ni kanske undrar varför mitt första inlägg för dagen kommer såhär sent. Jo, jag vaknade nämligen 15.30 idag och har ätit, duschat och varit ute med hunden sen dess. Varför jag vaknade så sent, jo jag lade mig inte förrän vid halv 5 inatt..Det var inte så smart nej med tanke på att skolan börjar igen imorgon (AH, hjälp) men det blev en lyckad kväll igår så det gör inget.

Eftersom det var Halloween igår var säkert de flesta ungdomar ute och festa men det var inte jag. Som jag sagt tidigare bjöd min syster släkten för en middag på en restaurang och den var igång nästan hela kvällen. Vi tog massa bilder och filmade men tyvärr hittar jag inte sladden till den nu så det får bli mobilbilder sålänge. Kvällen var som sagt lyckad, maten smakade gott och alla tyckte om tårtorna min syrra bakat. Haha, de ville till och med beställa sådana :):) . Efter middagen åkte vi (familjen) till mina kusiner och var där ända tills klockan 4 på natten då vi åkte hem. Ja, det var min kväll, ni kanske tycker att det lät väldigt tråkigt att göra något sånt på självaste Halloween men det tyckte inte jag. Man kan ha kul utan fester och alkohol ;)


Orkar inte..

Nu kallar Suki igen, hon måste ut! Bilder kommer senare :)


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se