Yes or No?

Halllo!


Nu har jag precis ätit och tänkte lägga ner lite tid på att skriva lite här, sedan blir det dags för lite mer plugg, bläää! Men det är sista provet imorgon innan sommarlovet så det ska bli skönt att ha det gjort

Efter skolan fick jag bråttom hem för jag var tvungen att ta bussen till min första danslektion (vårkursen) men som tur var så hann jag med den. När jag kom fram till Danshuset såg jag massa bilar utanför och så gick jag in och det visade sig att Diggiloogänget hade bokat lokaler på Danshuset för de skulle repa. Hihi, jag såg Mojje, Ola Svensson, Brolle och Jessica Andersson, det var skoj! Sen tog jag bussen hem igen och gick förbi Ica för att köpa lite frukter till kvällens fruktsallad. 
- Nytt i fruktsalladen, Galian meloner! (MUMS)

Just det, igår fick jag reda på att en kille gillar mig och han har gillat mig innan också men då gillade jag tyvärr inte honom. Det var för ca ett halvt år sedan, han är super snäll och söt och allting, han skulle liksom vara nästan den bästa pojkvännen man kan ha och bästa killkompisen men saken är att det är nått som är fel, nått som jag inte kan sätta ett finger på så tyvärr måste jag såra honom igen, :'( . I think I already have fallen in love with someone else, i'm sorry.
Känner mig jätte dum och alla mina kompisar säger hela tiden, "åh, vad bra ni skulle passa ihop", "han skulle bli perfekt för dig och göra allt du säger" eller "du skulle aldrig behöva oroa dig för att han ska göra slut" . Okej, jag vet allting men jag kan faktiskt inte hjälpa att jag har någon annan i mina tankar hela tiden. Jag vill inte för jag vet att han aldrig kommer att gilla mig men det går bara inte att radera honom.

Han är unik.

/Kram Pauline



Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se