Wednesday

Hejhej!

Nu har jag precis ätit klart och är mätt och nöjd. Det blev chili con carne som mamma gjort färdigt plus ett glas mjölk :) . Idag var jag extra hungrig för jag har dansat och då svettas man så mycket och då blir man ju extra hungrig. 

Iallafall, idag är det onsdag och jag har haft en tråkig skoldag, like always. Vi fick florlack under mattelektionen, så lite matte missade vi ju :) . Sen hade vi också en slapp spanskalektion med bara film, vi kollade på en spansk film som heter La Zona (Solen), den är rätt så bra men vi har inte sett klart den än...

Denna veckan har gått jätte segt för mig, känns som jag velat sova hela tiden och jag angagerar mig inte på lektionerna och det är absolut inte bra. Det är ju nu man ska göra sitt bästa och ge ett sista bra intryck på lärarna nu när de ska sätta betyg. Menmen, kroppen vill inte samarbeta så det finns inget att göra åt det. Eller jo, gå och lägga sig tidigare...

Nu ska jag gå ut och ta en promenad med älsklingshunden så maten i magen försvinner snabbare, vill ju äta frukt också :D  . 

/Kram Pauline♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se