Vad glad jag blir!

Godmorgon!

Vad glad jag blir av alla fina kommentarer jag får. Det uppskattas verkligen och eftersom jag inte brukar få kommentarer så blir jag extra glad. Förut var det bara 1 eller 2 personer som läser min blogg dagligen men iförrgår så var det 16 pers och igår 14 pers och jag blir så glad och jag hoppas verkligen att ni fortsätter att läsa min blogg och inte bara kommer hit och slänger in en kommentar för att göra reklam för sin blogg. Jag vet att för er är inte det mycket men för mig är det jätte mycket! Och det betyder väldigt mycket. 

Aja, nu ska jag sluta tjata om det men TACK till alla er!  Nu ska jag fixa iordning mig inför överraskningsfetsen, skriver mer snart om vad jag gjorde igår och lite mer om dagens planer.

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår :(






Edit: OJsan, jag tror jag fortfarande var nybörjare när jag skrev det hör, det röda sträcket är ju för antal sidvisningar, inte för antal personer men jag hade ändå runt 10 st och det är jag nöjd med, faktiskt!!! ♥


/Puss&Kram Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se