Tuesday

Just nu väntar jag på att mamma ska bli klar med maten så därför tänkte jag skriva lite om min dag. Först vaknade jag vid halv 8 tiden och sedan mötte jag Pernilla och Amalia nere vid torget för att sedan cykla vidare till Skatås för att springa Milen

Det tog 77 minuter för mig att springa banan och jag är rätt så nöjd, dock räcker det bara till ett G men jag tror ändå inte jag kunde få en bättre tid...Efter det gick jag hem och lade mig i sängen en stund och utan att veta om det så somnade jag och vaknade 3h efter. Hehe, ja så utmattad blev jag efter den rundan, när jag vaknat tränade jag piano en stund till och tog sedan bussen in till Allum för att ha lektion. Det gick rätt så bra och så berättade Ulla för mig att det är den sista gången nästa vecka och det är jag glad över :) . Haha!

Nu hoppas jag mamma är klar med maten för jag är skiiiit hungrig!!!

/Pauline♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se