Sushi!

Hallo!

Nu sitter jag här och äter sushi till frukost, hihi vad gott det är alltså! Jag har inga speciella planer för idag men jag tror (om det är fint väder) att jag ska hem till Pernilla och sola :) . Eftersom jag kommer från Asien så har jag ju en mörkare pigment än de som kommer härifrån + att jag blir jätte lätt brun i solen därför vill jag heller inte riskera min kropp med cancer eller annat skit med solarium, eller iochförsig så kan ju solen också skada huden men använder man rätt solkräm så är det ju lungt. 

Igår var jag med Matilda och Pernilla och det blev inte som jag hoppats på, (pizza+film) men det blev  iallfall film. Först kom Matilda hem till mig och vi var här en stund, sedan cyklade vi hem till henne för att hon skulle äta. Efter det tog vi en promenad ner till Göteborgsvägen och köpte godis, mums! Sen frågade vi Pernilla om hon ville göra oss sällskap och det blev först Twilight sen A cinderella story och sist Yesman! De två första filmerna har jag redan sett flera gånger men Yesman var första gången och den var rätt så bra :) . 

Nu ska jag fortsätta och äta min frukost, ha det bra sålänge!

/Pauline♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se