Stolt!

Hallo! 

Jag har precis varit ute och sprungit med Pernilla & Axel, det blev ellusspåret och jag blev jätte nöjd och stolt över mig själv att jag faktiskt inte var helt slut när vi var framme. Glömde ta tiden men det var i iallafall under 25 minuter och det tycker jag är bra. Nu tänker jag bara ta det lugnt lite och kanske göra mig bekväm med lite spa produkter. 

Idag är det fredag och endast 27 dagar kvar tills sommarlovet och vi har inga mer prov. Det kommer bara vara slappdagar fram tills den 10 juni då vi har vår avslutning, det ska bli så skönt samtidigt som man tänker, när sommarlovet är slut så börjar vi 9:an, det är 9:an! Hjääääääälp!!!!!!!!

Fast vi har faktiskt en jobbig grej kvar att göra och det är att springa Milen! Jag kommer döö, haha okej det kanske var lite överdrivet men nästan. Vi fick reda på att 56 minuter var MVG och 64 minuter VG och G får man om man bara tar sig runt banan och gör sitt bästa som jag då tänker göra, hihi. Det dumma med det här är att jag inte vet hur milen går, vill ju inte springa vilse precis, fast alla lärare säger att det är jätte lätt och att man bara ska följa gröna fyrkanter typ, jag litar på de nu. 

/Kram Pauline

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejhej:) Allt bra med dig?:)

2009-05-15 @ 22:06:46
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hejsan! Allt är bra med mig =) . Själv då? Kram

2009-05-18 @ 15:30:42
URL: http://justlikemine.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se