Skuldkänslor

Hello!

Nu sitter jag här och vänta på att maten ska bli klar samtidigt som jag kollar på "Beautiful Cooking" . Idag började vi kl: 8.10 och dagens första lektion var Svenska. Vi hade debatt om varför man skulle ha skoluniformer och läxor, för och emot. Vi kom ingenstans för alla började bara skratta åt de som satt där framme och debatterade, ett ord, oseriösa! Sen har resten av skoldagen bara flugit iväg, det gick jätte snabbt och vi slutade kl: 15.20. Efter skolan tog jag bussen in till Allum och gjorde något jag inte skulle göra. Vill inte skriva det här på bloggen ifall någon skulle läsa det. Jag har iallafall skuldkänslor.

Nu är maten klar, ciao!!!

/Kram Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se