Ojdå

Hehehe, har inte bloggat på tre dar, fy Pauline!

Aja, orkar inte skriva om vad som hänt under dessa dagar vi varit lediga på. Jag skriver det någon annan dag då jag har mer tid. Egentligen ska inte jag sitta här just nu, jag borde vara fastklistrad vid mitt skrivbord och plugga! Det är hemkunskapsläxa tills imorgon, biologiprov tills på onsdag, matte, engelska och religion tills på fredag. Åh, ännu en lång vecka. Men det är inte långt kvar, endast 5 veckor till sommarlovet, yeah!

Idag gjorde vi en planering för resten av terminen och det är bara 2 hela veckor med skoldagar kvar, yippie! De andra veckorna har vi antingen frilufsdagar, temadagar, studiedagar eller lovdagar, åh vad jag längtar! 
Förut kom mamma och sa till mig att vi ska gå på ett möte angående språkresan till england som jag ska gör i sommar, där rök ytterligare 3h pluggtid så därför måste jag göra det nu men först tänker jag lägga in lite bilder från den långa helgen och skriva en liten kort text om varje bild och se om man ändå kan förstå lite av det jag varit med om förra veckan.
Glöm inte BIlder säger mer än ord!

Hehe, denna bjuder jag på! Jag och P på stan, M tog kortet. Cortégen 09
Detta hade jag då på mig, I know i'm sexy ;) 
tunika från gina 
tights från kappahl, 
skärp från MQ
Solgladögon från Kicks
Örhängen - present 
väska från björn borg
Vi kom dit väldigt tidigt så vi passade på att ta lite kort, here I am!

OJdå, jag måste gå nu, lägger in fler bilder någon annan dag!
/Pauline ♥

 

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se