Monday

Hejsan!


Idag började vi klockan 9 (som vi alltid gör på måndagar) och jag har bara slöat mig igenom hela skoltiden och som tur var så slutade vi klockan 14. När jag kom hem tog jag en kopp té och 2 kanelbullar, hihi! Satte mig framför tv:n och kollade på MTV...Inget intressant egentligen och nu tänkte jag ägna min tid åt att läsa alla mina favoritbloggar och sedan spela lite piano, eller rättare sagt spela mycket. 

Imorgon är det frilufsdag och vi får en liten sovmorgon, klockan 10 ska vi vara vid Skatås och jag ska cykla dit med P och sedan är det dags för att springa Milen, nej! Jag hatar verkligen att springa men vad gör man egentligen inte för sitt betyg. Fast jag kommer ju bara få ett G men jag ska ändå göra mitt bästa hela vägen. Efter löpningen kommer vi få sluta och då ska jag öva lite till på pianoläxan och sedan åka in till Allum och ha min lektion. Japp, det där var typ min dag för imorgon.

Jag skriver ett inlägg senare om vad jag gjort i helgen!
Hehe, jag hade lite tråkigt...

/Kram Pauline

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: Tack så mycket! ^^



Åh vilket bra yrke du väljer! :D Jag har också funderingar på att bli arkitekt. Antingen det eller läkare. :)



Kram!

2009-05-18 @ 22:45:41
URL: http://foki.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se