Lösnaglar grr..

Hejsan! Jag har precis slutat skolan och tänkte plugga en stund men orkar inte det nu. Skoldagen har varit som vanligt fast min näsa var skit jobbig idag så det förvärrade hela skoldagen ännu mer! Denna veckan är den sista hela veckan och det är ca 1 månad kvar tills skolavslutningen, längtar! Vi har två prov (musik&matte) och de är de sista för terminen men också de svåraste för mig. I musiken har vi om rockens historia och det kan jag verkligen ingenting om, så det blir mycket plugg. Matte är mycket lättare men vår kära lärare är inte så snäll, hon säger att vi har ex kap 5 och 6 men då kommer det helt andra saker på provet + saker vi aldrig haft innan! Det är så himla jobbigt för jag vill så gärna ha MVG i matte men det kommer jag inte få, 100% säker.

Just det, imorse cyklade jag till Härlanda med några för att försöka förbättra på¨mitt orienteringsbetyg som ligger på G nivån. Banan var inte svår men så dum som jag var (kollade inte ordentligt på kartan) så fastnade jag vid en kontroll i ca 10 min och fick en dålig tid, usch! Jag blev super missnöjd och jag tror det bara blev ett G om inte ens det...

Igår satte jag på mig lössnaglar, här är resultatet: ignorera mina "missbildade" fingrar



/Kram Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se