jag har tråkigt

Igår var jag i stan för att kolla på cortégen. Det var jätte kul och vädret var grymt. Vi (jag, P&M) tog massa bilder och jag tänkte lägga in några av de sen men kameran är på laddning just nu. Innan det var jag med M och vi lade oss på altanen och solade i 30 min, fick dock ingen färg typ. Jag har ganska bra pigment och blir brun direkt men eftersom det var så kort stund vi solade så blev det inget. 

Idag hade jag planerat att tvätta kläder och sedan bio med L. Fast så blev det inte, jag råkade skriva på fel lapp när jag skulle beställa tvättid så det blev någon annan som tvättar nu istället så jag beställde en ny tid till imorgon. Så nu har jag super tråkigt och vill hitta på något men jag hittar ingen att vara med :( . PÅ kvällen ska jag kolla på Hannah Montana med L, yeah . (ironisk)

/Kram Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se