Glass på triumf!

Halllo!!!

Nu är äntligen veckans jobbiga dagar slut och nu har jag 5 dagars ledig, det är så skönt! Min skoldag jar varit väldigt kort och sedan dansade jag efter skolan och nu är jag hemma och väntar på maten :) 

På biologin idag fick vi tillbaka vårat prov och jag blev rätt så missnöjd kan man säga. Full pott var 73 poäng och 65p och uppåt var MVG, jag fick 64! Gissa vad sur jag var alltså! Hatar när det alltid ska gå på gränsen och så, men det som var dumt var att hon verkligen var noga med varenda småfel och det ledde till att mitt MVG i biologin rök...

Aja, det var det dåliga. Eller nej förresten, det här är också dåligt!
Efter dansen så blev jag och mamma så sugna på glass så vi åkte till Triumf glass nere i Sävedalen. Jag tog rån med två kulor, himmelsk röra och ananassplit som smakade himmelskt! Älskar det men det dumma var ju att jag lovat mig själv att inte äta sötsaker och annat onyttigt...Det löftet kom jag inte långt med, men ska ändå försöka hålla socker och kolhydraterna lågt så jag får en fin kropp till sommar. Fast det är bara 3 veckor kvar och jag tror inte jag hinner få en fin kropp innan dess, aja, får nöja mig med det jag har. 

/Kram Pauline

Kommentarer
Postat av: Madicken - Foto

Ha en bra dag :D

2009-05-21 @ 09:52:35
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se