Frilufsdag

Idag hade vi frilufsdag så vi hade sovmorgon till 9.15. Jag vaknade vid 8 tiden och gjorde iordning mig, sen gick jag ner till torget där jag mötte upp mina kompisar för att vi skulle cykla till Skatås (där vi skulle ha våran frilufsdag) tillsammans. Fast jag blev skjutsad av en kompis så det var lite läskigt men redan innan halvvägs dit så sa hon att hon hade ont i bena p.g.a träningsvärk så jag fick skjutsa henne istället. Men på hemvägen hade hon bråttom så jag fick skjuts av en annan kompis istället och det var läskigt! Hehe, sen stannade vi vid Härlanda Tjärn för han ville ta ett dopp. Efter det åkte vi hem till en annan kompis och kollade på film. Det var super mysigt och kul, vi kollade på Mumien 1. En grymt bra film och eftersom det finns tre sådana filmer i samma serie så ska vi kolla på de tillsammans nästa gång! Sedan gick jag hem och nu sitter jag här och väntar på att tvätten ska bli klar.

Sådär, nu ringde klockan. Kommer strax och då blir det fler inlägg!

/Kram Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se