Förlåt!

GOdmorgon!

Jag ber om ursäkt, för det var inte förrän nu jag fattade att bilden jag lade ut på min statistik här på bloggen hade jag trott att det orangea sträcket var för hur många personer det var men det var visst sidvisningarna. Så min riktiga statistik när det gäller antal personer som läser min blogg är 11-12 just nu. Jag är ändå super glad för det!

Jag hade aldrig trott innan att någon ens skulle läsa denna bloggen så ändå om det bara var 1 person som läser den skulle jag bli så glad.

Nu ska jag baka jordgubbstårta för det är MORSDAG idag och min släkting Louise födelsedag (11år) . Grattis till alla mammor och till Louise! ♥

/Kram Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se