Film

Heej igen!

Jag har inte gjort så mycket sen jag skrev sist. Känner mig otroligt ful idag och vill inte visa mig för någon så har suttit här i mitt rum med nerdragan persienner och stängd dörr. Usch vad jag hatar sånna här dagar! Jag har iallafall tränat lite piano, kanske 30 minuter sammanlagt? Asså vet inte varför men det är nått som gör att jag inte kan sitta vid pianot en längre stund än 5 minuter, sen vill jag bara iväg och efter några minuter till vill jag gå tillbaka till den...
Vet inte vad det är med mig?!

Iallafall, har precis sett klart filmen "Från andra sidan" , det är en rysare och jag tycker den är bra och så men tyvärr så fattar jag inte slutet så ska fråga mina kompisar imorgon om någon sett den. Den har också fått väldigt bra kritik från olika tidningar och ja, en helt okej film. Dock är denna filmen rätt så gammal, kom ut 2005

Eftersom jag inte har något att göra tänkte jag skriva ett inlägg om mig själv. Ska inte avslöja allt för mycket men jag älskar att göra sånt här! Kommer att skriva det som en intervjuv =) . 

/Kram Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se