=)

Hejsan!!!

Jag har haft en jätte bra dag och är på ett grymt bra humör! Jag vill inte skriva vad som hänt de här två dagarna (torsdag&fredag), hehe dels för att det är lite pinsamt och dels för ifall någon råkar hitta min blogg och läser det här. Dock är det ju bara 1% chans att det kommer att hända. De här två dagarna har varit två av de bästa dagarna i mitt liv typ, okej ska inte tjata mer om det här. Jag kan iallafall säga att jag var på Liseberg igår och på stan idag. 

Det känns jätte bra med några dagar till med ledighet. Hihi, vi har ju studiedag på måndag och i love it!

Imorgondagens planer är inte riktigt bestämda än men jag tror det blir tjejkväll hemma hos någon och så ska vi baka pizza och kolla på filmer, det ska bli mys! 

Haha, denna bilden bjuder jag på =) . 

usch, vilken ful bild.

Fler bilder kommer snart :) .


/Kram Pauline



Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se