Dåligt samvete

Hallo!

Jag har haft dåligt samvete sen vi hade hemkunskapen i skolan.Det blev socker denna veckan och då ska vi göra någonting med socker i och eftersom vi inte brukar göra efterätter så blev det de. Varje grupp (vi har 4 grupper) ska göra en efterrätt. Min grupp gjorde kärleksmums och det var inte förrän då jag fattar hur mycket socker och fett det egentligen finns den. Usch säger jag bara...
När alla gjort klart fick man äta från varandra. Jag åt så mycket att jag fick dåligt samvete, ja här kom det...
Hihi, för att göra så jag känner mig lite bättre så ska jag faktiskt ut och springa med några på fredag.

Skolan var tråkig och vi gjorde inget speciellt och nu ska jah plugga lite kemi tills imorgon ifall det kommer ett läxförhör och musik inför provet, snarrrrrrrrk...

Här kommer en bild på lilla mig

/Kram Pauline

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se