Bad hair day!

Hello, nu har jag nästan fixat klart mig själv, det enda som är kvar är håret och det är verkligen inte min dag när det gäller mitt hår. Jag har tagit en lång dusch och gjort inpackning på mitt hår men eftersom det är naturligt platt så har det ingen volym och dum som jag är så har inte jag klippt det sen i december. Fast det är faktiskt för att jag vill ha långt hår. Men nu ska jag skärpa mig och vårda mitt hår på riktigt! Tänker beställa en klipptid så snart som möjligt och så ska hon toppa mitt hår men jag tror jag fortfarande vill behålla min nuvarande frisyr. Snebena, snelugg, uppklippt och förhoppningsvis långt hår!

Nu kommer gästerna, skriver mer senare!


P.S vet fortfarande inte vad jag ska ha för frisyr så det blir nog uttsläppt, tråkigt :( 

/Pauline♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se