Ändrade planer

Hello, nu är jag tillbaka!

Några minuter efter att jag skrev förra inlägget så fick jag ett sms från Pernilla där hon skrev att det inte var så fint väder och att vi skulle skippa solningen och istället åka in till Allum. Ja, så blev det, efter att jag fixat iordning mig tog vi bussen in till Allum för att Pernilla ville köpa en sommarklänning. Men det blev att fönstershoppa för hennes del och jag köpte massa istället.

Jag köpte;

Ett par örhängen
Det blev ett par örhängen som jag ska ge till Louise som fyller 11 år söndagen som kommer. 
Bild kommer längre ner...

Produkter från Apoteket
Som man ser på de flesta bilderna på mig så har jag väldigt många finnar på pannan och några enstaka på andra ställen i ansiktet. Det är något jag verkligen har komplex över och hatar det men vad kan jag göra, alla går oftast igenom en finnperiod och nu är det min. Vissa är kortare och andra kan vara upp till flera år och jag hoppas verkligen min går över under sommaren och jag ska sköta om min hud nu noga och bara använda "nyttigt" smink för mitt ansikte. Jag köpte en ansiktsrengöring och ansiktsvatten från ACO. Just det, sen köpte jag plåster för blåsor och skavsår som tydligen faktiskt hjälper. Bilder kommer längre ner...

Orkidéblomma
Alla vet ju att det är Morsdag nästa söndag och först hade jag ingen aning om vad jag skulle köpa men när jag gick in på Dimoda så såg jag genast en jätte fin orkidé som de hade gjort fint med stenar och pärlor i en genomskinlig vas och den tänkte jag genast var en "min mamma grej". Dock var den rätt så dyr men morsdag är ju bara en gång om året så...
Egentligen har vi tillräckligt med orkidéer här hemma men jag kunde inte låta bli. (Orkidéer är min mammas favorit blommor). Bilder kommer längre ner...

Bilderna blev lite mindre men det får bli bra =) 

Vet inte om man ser örhängena fast här är de!
Det här köpte jag från Apoteket.
Denna fina blomman fick mamma =) . Hehe, hon fick den i förväg för den skulle inte klara sig utan vatten i en vecka så det var lika bra att ge den nu. 


Nu ska jag kolla på film, det kanske kommer ett till inlägg senare!

/Kram Pauline


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se