AJ!

Varför måste livet vara så hårt?!
Åh, aj vad det gör ont. Jag håller på att noppra mina ögonbryn nu och ****** vad det gör ont, jag vet att vill man vara fin så måste man lida pin men jag klarar inte av den smärtan. Varför kan man inte födas perfekt så slipper man ju allt detta. Alla säger ju att smärtan man känner när man föder barn är ju den värsta och jag som älskar barn och gärna vill föda är redan rädd nu. Jag är en person som är jätte rädd för smärta och att det ska göra ont, this is who I am.

Det här var helt onödigt fakta men jag var bara tvungen att skriva av mig, så nu känns det genast bättre. Tänker gottgöra mig med en glass, ses sen!


Jag har bildbrist så här kommer en bild på mig och M <3

/Pauline♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se