About Me, 1

Här kommer lite fakta om mig ! Det är random frågor...

Vad heter du?
Pauline!

Hur gammal är du och när är du född?
Jag är 15 år och född 1994.

Vart kommer du ifrån och var är du född?
Mina föräldrar kommer från Kina men jag är född här i Sverige.

Vilken klass går du i?
8:an, börjar 9:an efter sommaren.

Hur lång är du?
1,58m :(

Vilken färg är din naturliga hårfärg?
Svart som natten.

Ögonfärg?
Mörkbruna

Har du någon synfel?
Japp, jag skaffade linser nyligen och använder de varje dag nu, det är engångslinser så det är väldigt praktiskt om man är en nybörjare. Glasögon brukar jag använda på morgonen och kvällen men inte annars. Är närsynt. -2.75

Har du blivit mobbad eller mobbat?
Nej, jag har aldrig blivit mobbad och jag har heller inte mobbat men dock så blev jag anklagad för mobbning när jag gick i 3:an. Det var inte kul, men det löste sig till slut. (Det var inte jag som mobbade, missförstånd)

Har du bra självförtroende? 
Ja, det tycker jag men jag är en person som inte visar det, jag håller allt för mig själv. Tyvärr så är det så, vet inte varför

Varför startade du denna bloggen?
En av anledningar är det jag skrev om på frågan upp. Ingen känner den riktiga mig så jag vill gärna skriva av mig och ha bloggen som en "vän". Jag har väldigt svårt för att lita på folk men eftersom den här inte är en riktig vän så kan jag ju skriva vad som helst här och inte behöva oroa mig över att det sprids. Såklart kan någon hitta till min blogg men jag tvivlar på att nån av er är mina vänner. Jag trivs jätte bra här och jag älskar att skriva så den här passar mig!

Har du någon förebild?
Nej, det tror jag inte...

Går du i någon sport?
Gills dans? Jag går modern, jazz och hiphop krumping men jag tänker sluta i två av de ochj bara gå kvar i jazzen för den är roligast :) . Jag älskar att dansa!

Vilka sporter har du gått i?
Jag har gått i olika danser, hiphop, hiphop krumping, chacha&samba pardans, jazz och modern dans. Sen har jag gått i konståkning i 3 terminer kanske? Handboll i 7 år tror jag, slutade i somras. Ridning en termin. Simning 3 år. Jag kommer inte på något mer men jag tror jag gått i något mer, skriver det när jag kommit på det.

Favorit skådis/artist?
Hm, en och samma person, jag gillar Hilary Duff :) .

Har du någon bästis?
Ja, Pernilla men min kusin är också min bästa vän, Emelie!

Är du populär?
Neej!

Tycket du du är ful?
Ja!

Gillar många dig?
Lagom många? Nej, jag vet inte...

Har du många vänner?
Njaa, men jag är nöjd med de jag har för de är bäst!

Har du något husdjur?
Ja, min älsklingshund! Suki<3

Har du någon kille?
Nej och aldrig haft.

Vilka är dina intressen? 
Jag gillar att läsa, skriva här, läsa andras bloggar, kläder, skor, smink. Allt tjejigt typ. Jag är rätt så tjejig av mig.

Är du en kompis man kan lita på?
Ja till 120!!

Vart bor du?
Göteborg!

Reser du utomlands ofta?
Ja, faktiskt. Varje år i princip.

Vilka länder har du varit i?
Sverige, Danmark, Norge, Finland, Holland, Tyskland, Belgien, Tjeckien, England, Spanien, Kina, Japan, Singapore, Thailand. Tror inte jag glömt någon...

Har du några syskon?
Japp, en storasyster som ska fylla 18 i år och en lillebror som fyller 14 i år. Josephine och Martin

Vad ska du göra i sommar?
Dansa i Partille Cup, vara med kompisar, åka på språkresa till England!!!

Det får räcka för denna gången, ska äta nu. 

/Pauline♥









Kommentarer
Postat av: lisa

hej :) jättefin blogg! kolla gärna in min :)

2009-05-28 @ 21:59:30
URL: http://lisaahendess.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se