Ute på språng

Är på ett super bra humör! Har precis duschat och det var jätte skönt och nu sitter jag här vid datorn och surfar lite :) . Efter skolan gick jag och Amalia till HT (Härlanda Tjärn) och sprang runt sjön, cirka 2.8km. Det är inte jätte jobbigt men vi håller ett ganska lungt tempo och pratar hela vägen, det blir mycket lättare då, tycker jag. Jag gillar egentligen inte alls att springa men bara för mitt betygs skull och kroppens så måste jag hålla igång min kropp mer! Min kondition måste bli mycket bättre för att jag ska få ett bra betyg i idrott för dansen gör inte så man blir bättre på just det men man bygger ju mycket andra muskler också såklart! När jag sprungit klart varje gång blir jag så himla stolt, man har liksom lyckats springa en hyfsat lång sträcka utan några pauser och kommit in på en ganska bra tid (20min) . Jag älskar slutet!!! Nu ska jag försöka sätta mig och plugga en stund. Ciao!

Imorgon ska jag på röntgenundersökning för min rygg :( .  Är super rädd att det ska vara något fel på den, hoppas inte!!! Och att man måste typ stå halvnaken inför den som gör undersökningen, pinsamt! Öhm, mamma är typ sjuk så pappa ska följa med istället, ännu mer pinsamt. Aja, för min skull måste jag göra det. Skriver mer om det imorgon. 

OUTFIT
Tröja - Esprit
Jeans - H&M

/PS ♥

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se