SUNDAY

Hejsan! Igår var jag ju på bio och det var super trevligt med M&M. Först tog vi bussen in, sedan promenerade vi från Svingeln till Bergakungen, hämtade biljetterna, därefter gick vi vidare till Willys för att köpa godis&dricka, sen gick vi till SF igen och köpte popcorn&snacka MUMS. Det var massa folk där så vi fick stå jätte länge i kö och när vi väl kom fram så var det dags för insläpp, hihi, det här var ju min första 15års film på bio och första skräckfilmen =) . Den var jätte bra men inte speciellt läskigt :S . Försöker inte skryta eller så men jag älskar skräckfilmer och är inte ett dugg rädd för de :) . Efter filmen skjutsade Martins pappa oss hem och Matilda sov över hos mig, MYS!

Idag vaknade vi vid 11 tiden, vi gick upp och åt frukost, toast med mjölk! Sedan fixade vi iordning oss, satte oss vid datorn en stund och sedan var det plötsligt dags för dans. Asså det gick SKIT idag på dansen och vi hade Pawel, hans koregrafier är jätte grymma men super svåra..Han typ märkte mig hela tiden och sa till mig massa saker, asså det är ju bra men värsta pinsamt ändå...Jag var iallafall SKIT dålig!!! 

Nu ska jag kolla lite film, väntar på att mamma ska komma hem och laga mat till oss, Mums!! MAT. I LOVE FOOD!!


OUTFIT

Mysbyxor - Intersport
Pösig T-shirt - Lindex

/ PS



Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se