Studiedag

Hellu! Idag är det måndag och studiedag för alla som går i högstadiet, vet inte om de andra också har det..Imorste gick jag upp tidigt och tvättade håret, åt, sminkade och läste ut fjärde boken i Twilight och jag älskar verkligen de böckerna!! (L) . Sedan var det dags för att åka in till stan med mamma, skulle nämligen ha möte med de på STS. Fråga lite saker om språkresan jag ska på i sommar, närmare bestämt i Brighton. Jag har redan anmält mig och åker härifrån 7/7 , lite synd är det för just den dagen fyller Pernilla år och då kan jag inte fira hennes femtonårsdag med henne :( . Egentligen hade jag först tänkt åka den 17/6 och komma hem 7/7 men hon som jobbade där sa att det inte är lika mycket elever från olika länder, det är nästan bara de nordiska länderna som har sommarlov så tidigt och jag vill gärna vara där när det är massa olika folk man kan lära känna så det fick bli den sena istället. Mitt på sommaren. Efter mötet åkte vi hem och jag har bara suttit vid datorn och kollat på film sen dess, eller har varit lite duktig och gjort klart idrottsuppgiften som man ska vara klar med och lämna in på torsdag. 

Nu har jag precis ätit klart och planerat att träna lite piano, har ju det imorn och då är det bäst att jag tränar lite, har slöat med det hela veckan...

OUTFIT

Linne under - JC
Marvin kofta - JC
Långkjol som jag dragit upp - Lindex
Tights - Kappahl
Skor på den tredje bilden, syns dock nästan inte - Skopunkten

/PS

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se