Sjukhuset

Imorse fick jag lite sovmorgon (20min typ) därefter åkte jag, mamma och pappa till sjukhuset, Drottning Silvias barn och ungdoms sjukhus. Eftersom röntgenavdelningen där också tar emot akut så var jag tvungen att sitta och vänta där extra länge. Vi hade bokat tid klockan 8.30 men jag fick inte göra röntgen förrän 10 typ. Långtråkigt att sitta där och jag avskyr verkligen sjukhusets speciella lukt. Det känns så himla obehagligt, urh, ryser när jag tänker på det..Men röntgen gick bra och de tog 3 kort när jag låg på rygg, två på sidan och en när jag stod upp. Inte så farligt faktiskt men jag fick inte veta resultatet än för de hade ingen läkare där så de ska skicka det till skolan istället, så får vår sjuksyster berätta om hur min rygg är. Hoppas verkligen inte att det är något fel på min rygg för då vet jag inte vad jag ska göra :( . Men såklart så hoppas jag¨på det bästa! 

Jag kom till skolan vid 11 tiden och då hade de precis haft matte och vi skulle ha håltimma tills 12.10 så det var väldigt onödigt för mig att gå till skolan när jag istället kunde vara hemma och äta lunch här. Men faktiskt så var det god mat i bamba, antingen chili con carne med ris eller panerad fisk med potatis. Jag valde fisken och den var god men fisken var dock lite torr. Efter lunchen hade vi spanska och vi fick tillbaka våra prov, fick MVG men blev inte speciellt nöjd för jag hade vissa fel som egentligen jag kan så fick minus 6 poäng, så surt alltså!! Fast det var ju ändå ett MVG så det är bra! Senare hade vi hemkunskap och där lagade vi Paella och till efterrätt påsk rulltårta, hehe egentligen är det vanlig rulltårta med en klick grädde på och en persikabit på toppen. Eftersom det snart är påsk så ville vi göra något gult och fint så detta blev jätte gott tillsammans! Jag blev proppmätt och vi slutade 15.20. Efter skolan gick jag till Ica och handlade lite frukter till min dagliga godis. Fruktsallad, mums. Det har blivit som en grej jag gör varje dag nu. efter middagen tar jag en paus så all mat smälter ner sedan gör jag en skål med frukt, just fruit. Det är så himla gott och det hjälper verkligen mig att minska på mitt godissug!

Dagens klädsel (Very casual)
 
Tröja - Esprit
Chinos - Zara

/Pauline ♥




Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se