MELODIFESTIVALEN 09

Hejhej! En snabb bloggning, måste hjälpa mamma med maten, hon gör en speciell maträtt, vet dock inte vad den heter på svenska..Alltså är det kinesiskt :) . Idag har jag inte gjort så mycket, tittat på tv, suttit vid datorn och dansat. Jojje var sjuk igen så vi hade Pawel, önskar verkligen att dessa lektioner ska ta slut snart, asså det är inte tråkigt eller så, har bara inte den talangen :/ . Efter det har jag hjälpt mamma med maten och spelat lite piano..

Igår var det ju melodifestivalen och vinnarlåten La voix med Malena var ganska bra men det var inte den låten jag hoppats på vinna..Ville ju att Måns skulle vinna, hans låt är verkligen en schlager låt som tror hade gått långt i Eurovision Song Contest..Men det går tyvärr inte att ändra på, Sveriges folks vill ju tydligen ha henne så det får ju bli det.

P.S Mitt hår är super fett, ska gå och duscha/tvätta håret snart, lovar!!

/PS

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se