Lördagsgodis

Hejsan! Idag är det söndag och snart slut på denna helgen :( , fast det är faktiskt ganska bra ändå! För om en vecka så är det Påsklov!!!!!! 8 dagars ledig från skolan, det kan inte bli bättre! Och inatt bytte man till sommartid, det vill säga att man sover en timma mindre, inte så bra /: . Snart ska jag åka och dansa med A, längtar inte precis eftersom jag inte gillar denna dansen men det är bara 3 gånger till, för sedan är det avslutning med dansen. Man dansar tyvärr bara i 12 veckor plus att det är väldigt dyrt att dansa på Danshuset. 
Hihi, pappa har lovat om vi har tid så ska vi åka till Finland på sommarlovet, vi har varit där en gång innan för pappas kompis bor där och han har också hundar. Två likadana som Suki och två Bichon Frise, super söta! Och denna gången tänkte vi ta med Suki dit så hon kan få lite kompisar, det ska bli kul isåfall men det är inte säkert det blir av för det kanske krockar med språkresan som jag ska med 7/7 till England. Men man kan ju alltid hoppas. Jag längtar verkligen till Juli, det ska bli jätte spännande och jätte kul att få träffa nya vänner, fast jag är fortfarande jätte rädd för att jag inte kommer fatta någonting, pinsamt isåfall! (Haha, ska ta med mig en liten lexikon, ifall) 

Från och med igår så ska jag försöka minska på allt smått&gott, det här ska hålla framtill sommaren och ska absolut inte bryta detta löftet. Men det betyder inte att jag inte får äta nånting, för det får jag, tihi! Här är mitt nya lördagsgodis! Lika gott som vanligt godis + mycket nyttigare! Smart som jag är =)

FRUKTSALLAD UTAN TILLSATT SOCKER :D MUMS!
1 Banan
Vindruvor (lila&gröna)
1 Apelsin
1 äpple


/PS ♥




Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Intresserad av ny bloggdesign? På min sida finns kanske en för dig! Välkommen in, ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-03-29 @ 19:45:58
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se