FRIDAY THE 13TH

Hejsan! Ja, det var ett tag sedan jag bloggade, har faktiskt en anledning till det och det är att ingen dator på vardagar, läxor, ingen tid och massa mer :p . Iallafall, i veckan har det hänt massa saker, både bra och dåligt. Det braiga är att jag äntligen fått min efterlängtande bok, fyran i Twilight serien på svenska. Asså de böckerna är de bästa jag någonsin läst! Sen har jag äntligen fått mina linser, det känns jätte skönt att kunna se bra igen! Vi hade tema-dag igår så jag var ledig, åkte in till stan med Pernilla och Kajsa, vi gick runt för det mesta men jag gjorde ett litet inköp iaf. Nagellacksborttagning, mamma ville ha det :) . 

Idag var jag tvungen att gå upp tidigare för att jag är ju en nybörjare som använder linser och därför måste jag vänta 20-30minuter efter jag vaknat innan jag kan sätta in de, så om jag inte vaknar tidigare hinner jag inte sminka mig och de..Jaa, jag vet, är värsta utseende fixerad, I can't help it /: . Veronica, tjejen som gjorde synundersökningen på mig sa att jag t.o.m är född för att ha linser på mig..hehe, med det så menar hon att jag har lätt för att sätta in de och ta ut :) . Hihi, riktigt stolt över mig själv. Det tog ca 5minuter sammanlagt för det, ska jobba på att förminska tiden till under 1 minut :) . Och nu har jag också berättat det för Pernilla, hon reagerade inte på ett speciellt sätt men det känns skönt för mig ändå, har inget att oroa mig för längre!! Har längtat efter detta i snart 3 år!!!!!!!!!!! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEE, vad skööööööööööööööööööönt!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S Idag är det fredagen den trettonde, måste vara extra försiktigt då, egentligen tror jag inte på det...Men idag, på idrotten så körde vi brännboll, fick en hård volleyboll rätt på huvudet tre gånger av en och samma person!!! Asså, otroligt, fattar inte hur otur man kan få?! Jag stog liksom bakom flera personer men ändå kunde den träffa mig.. /: . Sånt händer när man har otur..Eller jag har otur jämt faktiskt..Iallafall, kunde inte motstå att gråta, asså det gjorde inte jätte ont, fick lite huvudvärk bara men jag tror det var hormonerna..Hehe, ja skylla på det. Lite pinsamt var det att börja gråta på en idrotts lektion men sånt händer, man är ju trots allt bara en vanlig människa...

OUTFIT

Halterneck linne - JC
Kjol - H&M
Kofta - Esprit
Tights - Gina

/PS

Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se