BRUNCH

Hejsan! Idag gick jag upp alldeles försent så var tvungen att stressa jätte mycket. Först bytte jag om, borstade tänderna, satte på mig linserna, borstade igenom håret och slängde på mig lite smink, det tog faktiskt inte mer än 20minuter! Stolt^^ . Jag, syrran och mamma skulle nämligen först lämna Martin på hemspråk och sedan åka till Olskroken, till ett café där och äta brunch med mammas vänninor :) . Som tur var så hann vi och jag ät en kycklingbaguette med té (sankt tropé), det var hur gott som helst, dock orkade jag inte hela så mamma hjälpte mig, tihi. Efter det hämtade vi Martin igen och åkte för att handla saker till min middag som jag ska ha nästa vecka. Jag fyllde ju år förra månaden så tänkte bjuda mina närmaste kompisar på middag&bio, längtar redan!! 

När vi handlat färdigt åkte vi hem, jag skulle egentligen åka till Angered för att hälsa på Suzana med Pernilla men i sista sekunden sms:ade Pernilla mig och sa att Suzana inte kunde så dagens planer gick i krasch.. :( . Så jag har kollat på tv och suttit framför datorn nästan hela dan, eller jag har faktiskt varit lite duktig, cyklade en kvart på cykeln, styrketränade lite och strechade..Haha, känner mig lite smalare iallafall! Men jag tror jag åt upp mig igen efter två stora portioner med TACOS! MUMS!!!!!


OUTFIT (Dansade i detta)

Linne under - Gina Tricot
T-shirt - Zara
Tights - Kappahl¨

/PS


Kommentarer

Lämna en kommentar här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se